26 Aralık 2010 Pazar

Henüz 34.Hafta biterken pes mi ediyorum...

Sanırım daha fazla çalışamayacağım. Yani 11 Ocak' a kadar çalışabilmeyi hedeflerken, beklenmeyen kasılmalar beni düşündürmeye başladı. Belki hafta sonu rehavetindendir

; Hani ""işleyen demir pas tutmaz ""misali hafta içi sadece akşamlarıma inen yorgunluğumun bedenimde kalan kısmını kusuyorum belki de artık haftasonlarımda... Oysa hafta içi kendimi yormadan çalışabilseydim durum daha iç açıcı olabilirdi...

Bu durumda doğum sonrasına yalnızca 3 hafta ekleyebileceğim. Salı günü doktor muayenesinden sonra bakalım bu durumu değiştirecek yani planlarımı bozmadan öngördüğüm tarihe kadar çalışmamı destekleyecek yardım ve tavsiyeler alabilecek miyim? Yoksa Kuzey bebek tıpkı USG de göründüğü gibi 2 hafta önce mi teşrif edecek...?Sorular sorular sorular... Hepsini aklıma geldikçe not etmeliyim, sonra balıklaşmış hafızam bir tane bile sunmuyor bana, doktorumuzun "sor sor" diyen bakışlarına kayıtsız bakakalıyorum...Bu sefer diğer muayenelerden daha da yakınım bebeğime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder