10 Aralık 2010 Cuma

30.haftaya doğru...

26.10.2010

12.10.2010
Bir ikaz gibi girdi karnımın altından gelişini haber veren ince keskin bir sızı. Oysa daha var dedim daha büyümeli bebeğim. Öğrendim ki  bu aylarda böle olurmuş,  anneciğini o heybetli ana hazırlaman için ufak darbeler yollarmışsın. Bu yaşta bile beni düşünüyorsun demek J
Çoğu zaman konuşurum seninle ...ismin bazen berk bazen metehan bazen kağan olur, kuzey ise hiç değişmez.. Umarıım sen de benim kadar sahip çıkacaksın adına. Adına yaraşır olacaksın;Bir duruşun olacak sağlam, bir bakışın olacak emin ve bir düşüncen olacak net...
Dünyanın karmaşasını yaşamak bizim boynumuzun borcu ve  insan hataları ile büyüse de sen en az hatayla daha çok büyüyebilen olgunlukta ol dilerim.
Kuzeyim, bebeğim, babanın aynısı bir ifade taşıyor karnımdan gelen görüntülerde yüzün. Dilerim en az baban kadar olumlu biri olursun, onun kadar sevecen ve her koşulda  kendine güvenen...Can damarım baban ve  sen de benim ruhumdan kalbimden bir parçasın. Babanı bana ve seni babanla bana  nasip eden Rabbime şükür olsun.
Allah seni korusun oğlum!
Annen
23.11.2010
15:00
NOT:  29-30  Haftalık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder